Witaj nieznajomy!
Zaloguj | Pomoc
Rejestracja

Przed rejestracją zapoznaj się z regulaminem!

Imię*: Imię postaci musi pasować do klimatu gry (fantasy), nie może mieć więcej niż 20 znaków i nie może zawierać cyfr...
Generator Możesz skorzystać z wbudowanego generatora imion.
Wybierz płeć dla swej postaci.
E-mail*: Hasło zostanie wysłane na podany email...
Weryfikacja obrazkowa*: Kod
Przepisz kod z obrazka:
(kliknij jeżeli nie możesz odczytać)

Wybierz bohatera (dobrze się zastanów, ponieważ nie będziesz mógł go potem zmienić!):

Czarodziej (ofensywa: 15 defensywa: 20 magia: 45)
Specjaliści, władający siłami o których wielu ludzi mogłoby tylko pomarzyć. Magia żywiołów, demonologia, alchemia... można by długo wymieniać dziedziny, które są im podległe.
Nekromanta (ofensywa: 10 defensywa: 30 magia: 40)
Zafascynowani magią krwi i śmierci. Zawieszeni pomiędzy światem żywych i umarłych zgłębiają arkana wiedzy, po którą odważą się sięgnąć tylko nieliczni.
Barbarzyńca (ofensywa: 50 defensywa: 20 magia: 10)
Często zwie się ich Dzikim Ludem. Rzadko kiedy osiedlają się w miastach. Wolą otwarte przestrzenie i życie w obrębie własnych plemion. Silni, zdrowi, zahartowani, niezłomni. Żyją wedle własnego prawa – prawa pięści.
Łotr (ofensywa: 30 defensywa: 30 magia: 20)
Kasta złodziei, włamywaczy i szulerów. Powiada się, że najlepsi z nich potrafią okraść nawet jasnowidza. Ale dobrego specjalistę przyjmie każda gildia. Każdy skarbiec stanie przed nimi otworem.
Paladyn (ofensywa: 30 defensywa: 35 magia: 15)
Wojownicy Idei, często w służbie zakonów i Bogów. Praworządni, w pełni oddani swym zasadom i kodeksom, chronią tych, którzy nie potrafią walczyć o swoje prawa.
Druid (ofensywa: 20 defensywa: 25 magia: 35)
Las jest ich domem. Tam można napotkać ołtarze przy których odprawiają rytuały poświęcone Matce Naturze. Niekiedy nawet najlepsi z alchemików szukają wsparcia i wiedzy właśnie u nich. Potrafią uzdrowić ludzkie ciało, ale również duszę..
Wojownik (ofensywa: 40 defensywa: 30 magia: 10)
Miecze, tarcze, ciężkie zbroje. Szkoleni w walce od najmłodszych już lat. Wybierają drogę najemników, żołnierzy, ochroniarzy, albo awanturników czy poszukiwaczy przygód.
Tropiciel (ofensywa: 35 defensywa: 30 magia: 15)
Wytropi każde stworzenie. Odnajdzie każdy szlak. To najlepszy przewodnik po bezdrożach. Gdy nawet mapy przestają być użyteczne, tropiciele bez trudu odnajdą bezpieczne przejście.
Kapłan (ofensywa: 15 defensywa: 30 magia: 35)
Wybrańcy swych Bogów. Stoją na straży zakonów, roztaczając opiekę nad wiernymi. Niosą pomoc duchową. Odpędzą zły urok. Sprowadzą zbłąkaną duszę na ścieżkę prawości.
Bard (ofensywa: 20 defensywa: 30 magia: 30)
Najlepszy kompan do wypitki i do bitki. Jego urokowi nie oprze się żadna panna, czy mężatka. Potrafią poradzić sobie w każdej niemal sytuacji – jeżeli nie orężem, to gładkim słowem. Niedoścignieni mistrzowie pieśni.
Rzemieślnik (ofensywa: 25 defensywa: 45 magia: 10)
Płatnerze, kowale, jubilerzy, krawcy, handlarze – to bardzo różnorodna kasta. Jednak, największym poważaniem w krainie cieszą się ci, którzy potrafią wykuć magiczną broń czy zbroję.

Pozostałe dane będziesz mógł uzupełnić w profilu po rejestracji!


* - pola wymagane

Gracze online: (0)

Wieści z karczmy

Karczmarz: Tak, tak. Przecież niosę! Thaumiel wino dla Ciebie!
Karczmarz: Tak, tak. Przecież niosę! Estraven wino dla Ciebie!
Estraven (22:41): Karczmarzu, powiedz mi natychcmiast czyja to wina!
Estraven (19:39): *Wszedł do karczmy i usiadł przy stoliku.*
Karczmarz: Wpierw zapłaćcie, potem wymagajcie! Sami możecie też zanieść. Estraven wino dla Ciebie!
Estraven (19:33): Karczmarzu, proszę Cię pięknie być mi podał jeden kielich wina!
Estraven (19:31): Karczmarzu, proszę wina!
Karczmarz: Chwileczkę, przeca się nie rozdwoję! Estraven wino dla Ciebie!
Estraven (19:30): Karczmarzu, wina!
Estraven (19:30): O boże, karczma! Kocham tą karczmę. Gdybym nie był żonaty, to bym się ożenił z tą karczmą. A można tu zamawiać wino jak kiedyś?
Issida (01:30): Dodatkowo apeluję, by dawać odpowiednie tematy, ułatwiające szukanie, bo ja już zagubiłam się...
Issida (01:29): Nie mordujcie mnie, wyznaję zasadę jeden wątek = jedna sprawa, wtedy łatwiej usuwać nieaktualne, albo niech spadają w dół w otchłań : )
Issida (01:26): Uwaga, dziś śmiecę nieco. Co mi przyjdzie do łba to piszę.
Vidette (21:13): A może po prostu karczmarz woli mężczyzn i podświadomie ciągle mu oni tylko w głowie? ;p
Issida (21:02): Nie, stawiam na bimber zwietrzały (o ile bimber może być zwietrzały).